menu
nl
Online tickets met €1 korting!

Veelgestelde vragen

Update pagina: 3 juli 2020, 16:00

1.1. Zit er een eindtijd aan mijn reservering?   
Nee, op reguliere openingsdagen mag u blijven tot sluitingstijd. Het tijdslot geldt alleen voor de aankomsttijd.

Let op: tijdens de Zinderende Zomeravonden gelden andere tijdsloten. Het park is dan geopend van 09.30 – 16.00 uur en 17.00 – 22.00 uur. Zo kunnen meer mensen genieten van een dag vol avontuur in het Avonturenpark. Het tijdslot geldt op deze dagen voor de begin- én eindtijd van uw bezoek.

1.2. Waarom kan ik als abonnementshouder niet meerdere reserveringen maken?
U kunt één bezoek per keer reserveren. Na uw gereserveerde bezoek aan het Avonturenpark kunt u weer een nieuwe reservering plaatsen. 

Let op: abonnementhouders dienen bij reservering hun unieke nummer (staat op de pas onder de streepjescode) in te vullen.

1.3. Waarom is reserveren verplicht?
Reserveren op onze website is verplicht aangezien we een lager aantal gasten per dag mogen toelaten. Abonnementhouders dienen hun bezoek ook te reserveren om teleurstellingen aan de poort te voorkomen. We zullen werken met genoeg capaciteit voor abonnementhouders. Telefonisch kan niet worden gereserveerd.

1.4. Waarom kan ik geen reservering maken na 2 augustus?
Op dit moment is het alleen mogelijk om te reserveren t/m 2 augustus. De overige data zal op een later moment online komen. 

1.5. Ik heb een kortingsbon, hoe kan ik nu reserveren?
U kunt reserveren door te kiezen voor ‘Ik heb een bon’. Kies vervolgens de bon die u heeft en u kunt verder gaan met reserveren. 

1.6. Ik heb nog geen parkeerticket. Waar kan ik deze nu aanschaffen?
Deze kunt u aanschaffen in de Avonturenpark App die u gratis kunt downloaden via de App Store en Google Play.

1.7. Wat als een tijdvak uitverkocht is?
Dit kan spijtig genoeg plaatsvinden gezien de beperkte capaciteit. Wij werken met meerdere tijdvakken (vanaf 10.00 uur) dus wij raden u dan aan voor een andere tijdvak te kiezen.

Tip: zorg ervoor dat u ruim op tijd een reservering plaatst om zo teleurstelling te voorkomen. 

1.8. Waarom zijn er verschillende tarieven in de ticketshop?
Er zijn verschillende tarieven omdat de ticketprijs wordt bepaald door vraag en aanbod. De prijzen zijn dynamisch en worden beïnvloed door diverse factoren zoals: weer, capaciteit en periode.

1.9. Ik heb een reserveringstijd qua entree, tot hoe laat mag ik blijven?
De gehele dag! Let er wel op dat u ook bij het verlaten van ons park de 1,5 meter afstand in acht neemt.

Let op: tijdens de Zinderende Zomeravonden gelden andere tijdsloten. Het park is dan geopend van 09.30 – 16.00 uur en 17.00 – 22.00 uur. Zo kunnen meer mensen genieten van een dag vol avontuur in het Avonturenpark. Het tijdslot geldt op deze dagen voor de begin- én eindtijd van uw bezoek.

1.10. Mag ik het park bezoeken als ik ziek ben?
Nee, blijf thuis als u of iemand in uw huishouden verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, keelpijn, lichte hoest of verhoging) en/of koorts heeft.

1.11. Met wie mag ik het park bezoeken?
Wij nemen de richtlijnen van het RIVM in acht. Bezoek het Avonturenpark daarom alleen of met uw eigen huishouden.

1.12. Ik heb geen tickets ontvangen via de mail?                                          Het kan zijn dat deze in uw spam inbox terecht zijn gekomen. Mocht u de tickets niet hebben ontvangen, dan vragen wij u om ons een mail te sturen naar: team.marketing@avonturenpark.nl met uw betalingsbevestiging.

1.13. Kan ik de datum van bezoek op mijn ticket wijzigen?
Het is niet mogelijk om de data van reeds een gemaakte reservering te wijzigen. Indien u onzeker bent over uw bezoekdag dan raden wij u aan een flexticket (zonder datum*) aan te schaffen.

*Let op: ook met een flexticket dient u een reservering te maken vóór uw dag van bezoek.

2.1. Waarom kan ik als abonnementshouder niet meerdere reserveringen maken?
U kunt één bezoek per keer reserveren. Na uw gereserveerde bezoek aan het Avonturenpark kunt u weer een nieuwe reservering plaatsen.

2.2 Kan ik tijdens de Zinderende Zomeravonden (ZZA) de gehele dag in het park blijven?
Abonnementhouders kunnen tijdens de ZZA kiezen voor de shift vanaf 17.00 uur en zo de unieke avondsfeer proeven. De ZZA zijn de populairste dagen in de zomervakantie.

Uit ervaring weten we dat abonnementhouders de laatste jaren voornamelijk de ZZA bezoeken tijdens de avonduren. We hebben dan ook voor abonnementhouders tijdens de ZZA genoeg beschikbaarheid geregeld.

Mocht u als abonnementhouder perse overdag het park willen bezoeken, dan verzoeken we een andere dag te kiezen.

2.3. Is het mogelijk om na 1 juni 2020 nog een tegoed te ontvangen voor de gesloten periode?
Nee, dit is niet mogelijk. Keuzes konden tot 1 juni worden doorgegeven via team.marketing@avonturenpark.nl. Indien u dit later doorgeeft dan wordt dit niet in behandeling genomen.

2.6. Krijg ik nog korting bij overige parken?                                                I.v.m. Corona maatregelen zijn de kassa’s bij overige parken tot minimaal 1 juli 2020 gesloten en worden de voordeelbonnen (op uw kortingsbonnenvel) voorlopig niet geaccepteerd. Raadpleeg t.z.t. de websites van de parken voor het laatste nieuws.

2.7. Kunnen opa en oma gratis mee op de Familie Pas?                     
Opa en oma mogen samen met de kleinkinderen het Avonturenpark weer bezoeken. De kinderen kunnen met hun Familiepas gezellig samen met opa en oma naar het park. Opa’s en oma’s met een seizoenspas kunnen direct reserveren via de website. 

Opa’s en oma’s zonder seizoenspas kunnen het abonnementnummer aanvragen via team.marketing@avonturenpark.nl en bij een eerste bezoek de seizoenpas ophalen bij de Informatiebalie.

3.1. Is de horeca geopend?
Ja, onze afhaalpunten zijn geopend. Eethuis De Berghoeve is op dit moment nog gesloten. Bij Bella’s Smakbar hebben we het assortiment uitgebreid met diverse Mexicaanse gerechten.                                                                                                                     
3.2. Zijn de terrassen toegankelijk?
Ja, de terrassen zijn geopend. Daarnaast hebben we extra bankjes in ons park geplaatst waar u incl. 1,5 meter afstand van uw eten/drinken kunt genieten.

4.1. Mag ik mijn kind assisteren in Dreumesland?                                      Indien noodzakelijk mag u uw kind assisteren bij het in- en uitstappen.  Wacht u hiermee totdat de medewerker aangeeft dat u mee mag lopen. Houd 1,5 meter afstand tot de medewerkers en andere volwassen bezoekers. 

Let op: parkeer uw buggy bij de buggyparkeerplaats en neem deze niet mee Dreumesland in.

4.2. Wie hebben toegang tot Fort KnalKruit & de Speeltuinen?
Alleen bezoekers t/m 17 jaar hebben toegang tot Fort Knalkruit en de Speeltuinen.  Kinderen/jongeren in de leeftijd van 13 t/m 17 jaar dienen de 1,5 meter afstand tot volwassenen in acht te nemen. 

4.3. Hoe controleren jullie beugels in attracties?
Onze medewerkers controleren beugels op veilige afstand en kunnen u niet assisteren met beugels en/of bij in- en uitstappen. Lukt het niet om uw beugel zelf te sluiten en/of zelfstandig in en uit een attractie te stappen, dan kunt u géén gebruik maken van de attractie.                                                                                       
4.4. Mag ik mijn eigen zitplaats kiezen?
Nee, het is niet mogelijk om uw eigen zitplaats te kiezen, deze zal toegewezen worden door onze medewerkers.

4.5  Wat is de capaciteit in de achtbanen?

Op sommige dagen kan het voorkomen dat gedurende beperkte tijd de achtbanen alleen toegankelijk zijn voor personen tot 18 jaar. Dit om de wachttijden voor onze hoofddoelgroep te reduceren. Wilt u als volwassene samen met uw kind in de achtbaan,  dan kan dit uiteraard tijdens de rest van de dag.  We rekenen op uw begrip. 

5.1. Is het Slidepark geopend? 
Ja! Het Slidepark is geopend (o.v. van de weersomstandigheden). Klik hier voor de openingstijden.

5.2. Moet ik reserveren voor het Slidepark?
Nee, kaarten zijn niet online verkrijgbaar en kunnen alleen op het park bij de entree van het Slidepark worden aangeschaft. Vol = Vol. 

5.3 Zijn de kleedhokjes en douches te gebruiken op het Slidepark?
Nee, deze zijn tot nader order gesloten.

6.1. Wat te doen bij regen?
Aangezien we geen indoor schuilplekken hebben nu horecalocaties binnen niet geopend zijn. Raden wij u aan uw eigen paraplu mee te nemen. In de winkel zijn ook regenponcho’s te koop.                                                                

6.2. Verhuren jullie rolstoelen, buggy’s en bolderkarren?
Nee, deze worden tot nader order niet verhuurd i.v.m. onze maatregelen.                                                                                  
6.3. Waarom is het Entertainment programma aangepast?
Op dit moment hanteren wij een aangepast programma. Meet & Greets zijn tot nader orde niet mogelijkheid i.v.m. de 1,5 meter. Het Gouden Theaterpaleis is gesloten (binnenlocatie). De shows ‘Het Vakantie Avontuur’ en ‘Het Experiment’ worden meerdere malen per dag opgevoerd in het openluchttheater. Deze shows vinden op weekend- en vakantiedagen plaats vanaf 12.00 uur.                                                                     

6.4. Hebben jullie kluisjes?
Ja, maar deze zijn tot nader order buiten gebruik i.v.m. onze maatregelen.                                                                                       
6.5. Hoe kom ik aan een plattegrond?
Deze worden niet meer geprint op ons park om de hoeveelheid papier te verlagen. U vindt onze nieuwe plattegrond (eenrichting) in onze gratis Avonturenpark App. Wij adviseren u deze te downloaden via de App Store en Google Play.                                                                                                                            
6.6. Verstrekken jullie uitgangspassen?
Nee, deze worden tot nader order niet verstrekt omdat de 1,5 meter afstand niet gewaarborgd kan worden.