menu
nl
Onbeperkt met de seizoen pas!

Veelgestelde vragen

Update pagina: 2 juni 2020, 17:00

1.1. Waarom kan ik als abonnementshouder niet meerdere reserveringen maken?                                                                                            Dit komt omdat u maar één bezoek per keer kunt reserveren. Na uw gereserveerde bezoek aan het Avonturenpark kunt u weer een nieuwe reservering plaatsen. 

Let op: abonnementhouders dienen bij reservering hun unieke nummer (staat op de pas onder de streepjescode) in te vullen.

1.2. Waarom is reserveren verplicht?
Reserveren op onze website is verplicht aangezien we een lager aantal gasten per dag mogen toelaten. Abonnementhouders dienen hun bezoek ook te reserveren om teleurstellingen aan de poort te voorkomen. We zullen werken met genoeg capaciteit voor abonnementhouders. Telefonisch kan niet worden gereserveerd.

1.3. Waarom kan ik geen reservering maken na 4 juli?                                Op dit moment is het alleen mogelijk om te reserveren t/m 4 juli. Wij zetten medio juni de overige data online.

1.4. Ik heb een kortingsbon, hoe kan ik nu reserveren?
Deze mogelijkheid qua reserveren is spoedig beschikbaar. 

1.5. Ik heb nog geen parkeerticket. Waar kan ik deze nu aanschaffen?
Deze kunt u aanschaffen in de Avonturenpark App die u gratis kunt downloaden via de App Store en Google Play.

1.6. Wat nu als een tijdvak uitverkocht is?
Dit kan spijtig genoeg plaatsvinden gezien de beperkte capaciteit. Wij werken met meerdere tijdvakken (vanaf 10.00 uur) dus wij raden u dan aan voor een andere tijdvak te kiezen.

Tip: zorg ervoor dat u ruim op tijd een reservering plaatst om zo teleurstelling te voorkomen. 

1.7. Waarom zijn er verschillende tarieven in de ticketshop?
Er zijn verschillende tarieven omdat de ticketprijs wordt bepaald door vraag en aanbod. De prijzen zijn dynamisch en worden beïnvloed door diverse factoren zoals: weer, capaciteit en periode.

1.8. Ik heb een reserveringstijd qua entree, tot hoe laat mag ik blijven?
De gehele dag! Let er wel op dat u ook bij het verlaten van ons park de 1,5 meter afstand in acht neemt.

1.9. Mag ik het park bezoeken als ik ziek ben?
Nee, blijf thuis als u of iemand in uw huishouden verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, keelpijn, lichte hoest of verhoging) en/of koorts heeft.

1.10. Met wie mag ik het park bezoeken?
Wij nemen de richtlijnen van het RIVM in acht. Bezoek het Avonturenpark daarom alleen of met uw eigen huishouden.

1.11. Ik heb geen tickets ontvangen via de mail?                                          Het kan zijn dat deze in uw spam inbox terecht zijn gekomen. Mocht u de tickets niet hebben ontvangen, dan vragen wij u om ons een mail te sturen naar: team.marketing@avonturenpark.nl met uw betalingsbevestiging.

2.1. Waarom kan ik als abonnementshouder niet meerdere reserveringen maken?                                                                                            Dit komt omdat u maar één bezoek per keer kunt reserveren. Na uw gereserveerde bezoek aan het Avonturenpark kunt u weer een nieuwe reservering plaatsen. 

2.2. Kan ik een abonnement kopen (online of op het park)?
Nee, tot nader order verkopen wij geen abonnementen i.v.m. de beperkte beschikbaarheid op ons park.                                                                                     

2.3. Hoeveel tegoed ontvang ik als abonnementhouder voor de gesloten periode?
U heeft hier op 20 mei een e-mail over ontvangen. Familie Pas houders ontvangen een tegoed van € 30,- en Avonturen Pas houders ontvangen een tegoed van € 12,-.                                                                                                                                                                                                                                                    2.4. Wat kan ik met dit tegoed doen?
U heeft 3 opties:

– U kunt dit tegoed gebruiken bij onze horecalocaties en in de Winkel t/m 1 november 2020.
– U zet dit tegoed in als korting op uw Seizoenpas 2021-bestelling.
– U ziet af van compensatie en steekt uw Avonturenpark een hart onder de riem.

=> Geef uw keuze door vóór 1 juni 2020 via team.marketing@avonturenpark.nl. Indien u kiest voor het tegoed dan kunt u dit na 6 juni 2020 ophalen bij de Informatiebalie op het park.

2.5. Tot wanneer kan ik mijn abonnement doorschuiven naar 2021?
Het doorschuiven van het abonnement naar 2021 dient per e-mail vóór 1 juni doorgegeven te worden en kan alleen als men voor die tijd het Avonturenpark niet heeft bezocht.

2.6. Krijg ik nog korting bij overige parken?                                                I.v.m. Corona maatregelen zijn de kassa’s bij overige parken tot minimaal 1 juli 2020 gesloten en worden de voordeelbonnen (op uw kortingsbonnenvel) voorlopig niet geaccepteerd. Raadpleeg t.z.t. de websites van de parken voor het laatste nieuws.                                                                                                         

2.7. Kunnen opa en oma nog gratis mee op de Familie Pas?                      Wij volgen de richtlijnen van het RIVM, hierdoor is het op dit moment alleen mogelijk om met uw eigen huishouden ons park te bezoeken. Opa’s en oma’s kunnen voorlopig dan ook niet gratis mee op de Familie Pas.

3.1. Is de horeca geopend?
Ja, onze afhaalpunten zijn geopend. Eethuis De Berghoeve is op dit moment nog gesloten. Bij Bella’s Smakbar hebben we het assortiment uitgebreid met diverse Mexicaanse gerechten.                                                                                                                     
3.2. Zijn de terrassen toegankelijk?
Nee, op dit moment zijn de terrassen niet geopend. Wel hebben we extra bankjes in ons park geplaatst waar u incl. 1,5 meter afstand van uw eten/drinken kunt genieten.

4.1. Mag ik mijn kind assisteren in Dreumesland?                                      Nee, omdat wij de 1,5 meter afstand dan niet kunnen garanderen tussen de verschillende kinderen per huishouden. Uw kind kan alleen in de attracties mits zij zelf in en uit kunnen stappen. 

4.2. Wie hebben toegang tot Fort KnalKruit & de Speeltuinen?            Alleen kinderen t/m 12 jaar hebben toegang tot Fort Knalkruit en de Speeltuinen. Deze mogen niet worden betreden door ouders/verzorgers/begeleiders van de kinderen. 

4.3. Hoe controleren jullie beugels in attracties?
Onze medewerkers controleren beugels op veilige afstand en kunnen u niet assisteren met beugels en/of bij in- en uitstappen. Lukt het niet om uw beugel zelf te sluiten en/of zelfstandig in en uit een attractie te stappen, dan kunt u géén gebruik maken van de attractie.                                                                                       
4.2. Mag ik mijn eigen zitplaats kiezen?
Nee, het is niet mogelijk om uw eigen zitplaats te kiezen, deze zal toegewezen worden door onze medewerkers.

5.1. Is het Slidepark geopend?
Nee, het Slidepark is gesloten. Het Slidepark opent normaliter in juni, maar op dit moment is er nog geen openingsdatum bekend en volgen wij de RIVM richtlijnen.                                                                                                                                                                                          
5.2. Wat te doen bij regen?
Aangezien we geen indoor schuilplekken hebben nu horecalocaties binnen niet geopend zijn. Raden wij u aan uw eigen paraplu mee te nemen. In de winkel zijn ook regenponcho’s te koop.                                                                

4.3. Verhuren jullie rolstoelen, buggy’s en bolderkarren?
Nee, deze worden tot nader order niet verhuurd i.v.m. onze maatregelen.                                                                                  
4.4. Waarom zijn er geen Shows?
Op dit moment zijn er geen shows i.v.m. een gesloten theater (binnenlocatie niet toegestaan). Naar de buitenshows wordt nog gekeken, omdat we hier de 1,5 meter afstand tussen verschillende huishoudens ook moeten kunnen garanderen. Het showprogramma zal op korte termijn uitgerold worden.                                                                                                                                  
4.5. Hebben jullie kluisjes?
Ja, maar deze zijn tot nader order buiten gebruik i.v.m. onze maatregelen.                                                                                       
4.6. Hoe kom ik aan een plattegrond?
Deze worden niet meer geprint op ons park om de hoeveelheid papier te verlagen. U vindt onze nieuwe plattegrond (eenrichting) in onze gratis Avonturenpark App. Wij adviseren u deze te downloaden via de App Store en Google Play.                                                                                                                            
4.7. Verstrekken jullie uitgangspassen?
Nee, deze worden tot nader order niet verstrekt omdat de 1,5 meter afstand niet gewaarborgd kan worden.